Sunday 30 May 2010

♥ Huh arghhhhhhhhhhhhhh ♥

pagi tadi sampai umah kol 2:35 pagi huhuhuhu
semalam kuar umah kol 9 pagi wawawa
sepanjang perjalanan aku tak tido sebab blom gantuk
then berhenti kat ayer keroh pak tam hantar sms kat bibik perghhhh
meleleh air mata aku sedih siot ayat pak tam kasi
kak mai dah standby tisu bebanyak kehkehkeh kak mai kata
nanti ada jadi af miahahahahahaha
then sambung balik perjalanan ke LCCT Subang waktu itu kol 1 lebey
so tanya lar orang kat mana arah nanti karang silap jalan nak patah balik jauh
then tak cukup masa pulak kan....
so lepas bertanya segala bagai jumpa lar jugak dekat gak LCCT dengan KLIA
hurmmmm then lepas dah melalak bagai sambung perjalanan ke Masjid India
masa otw tu mata ku dah layu so akhirnya terlena sampai sahaja aku tersedar so dah
bangun kejap nya sampai kehkehkehekekekekekeke
then mula perjalanan dari satu ke satu kedai kaki sakit lar juga....
dan masa tu memang dah hujan yang gereknya hujan reda pas tu hujan lebat
then pikir-pikir nak pakai baju apa ek then cakap lar nak pi KLCC
memula nak beli cupcake aritu pi tapi tak beli so aku just cakap gitu
then fikir-fikir balik pi lar cari baju untuk abg aim kahwin nanti
so kuar aje dari KLCC about kol 9 gitu so semasa perjalanan
tayar buat hal perghhhh serem siot.................................
masa tu dah bermacam-macam otak fikir kekekekekekekke
then kena lar bawak slow tak boleh laju so masing-masing diam pastu tidur
aku sedar-sedar aje dah ada kat ayer keroh sebab sementara menanti
abg driver itu menukar tayar segala bagai tekak nak makan pau kaya kat pagoh
tapi tak dapat so order milo mamam dengan roti kaya wawawawa
so sepanjang dari ayer keroh hingga sampai rumah aku tak tido
balik tukar baju basuh segala bagai aku pon pap lena atas katil
ikutkan hati nak ikut masuk singapore jumpa nenek rindu kat nenek
tapi giler tak larat nak bangun tak tahu lar kenapa huhuhu
ok lar nak mengemas almari nak keluarkan baju yang tak dikehendaki.....!!

No comments:

Post a Comment