Wednesday 26 May 2010

♥ Kebabooooommmmmmm ♥

semalam punya lar stress babeng aku mana idaknya
tenet wat problem tak boleh access eiiii rasa macam nak hempuk-hempuk
nak rendam-rendam sangat sangat sakit hati
tu satu hal hp pong wat hal hotlink dengan celcom eiii apa kena ntah semalam
semua wat hal bayangkan nak masukkan top up pong tak lopas hyeeeeee
sabo jer lah aku nasib baik ada novel boleh lar jugak baca ilangkan stress
dan bocan tapi cian babam coz tanaman dia mati kekeringan nasib baik about
10 plot kalau semua aku jugak yg stress sebab aku tanam 16 jam
akunya pea 1 day, so tadi aku cecepat bukak bila dah ok aku wat apa yg patut
coz tak nak nanti makin teruk lar plak tanaman mati rugi tu.....
tadi dah tanamkan abg yellow melon=4 day and akunya pea-1 day
sowie ye babam coz tanamkan 4 hari sebab terasa beberapa hari nie
agak busy untuk wat tanaman.......

No comments:

Post a Comment