Wednesday 19 May 2010

♥ Ini anakkkkkkkkk ♥







Aku baru balik rumah huhuhu
tadi aku tgh nak transfer gambar dari hp ke laptop
then mum call aku bg taw Shahfaraz muntah-muntah so aku suspen gak
apa kena dengan budak kecik nie
muntah sebab makan burger sejak bila tak boleh plak nie....
then tunggu lar panggilan seterusnya untuk mengetahui apa yang jadi
then tunggu punya tunggu sambil dalam hati rasa macam eiii apa pasal susah benar
nak transfer gambar nie so ada give up then pi bilik mum tanya pak tam ada kol
tak apa-apa perkembangan terbaru si Shahfaraz
so tak da call then mum cakap nanti lagi 45 minit kol lar so aku just cakap
tak pe nanti kol 12:45 aku call so tak sampai bape minit pak tam call cakap
mana klinik yang bukak aduhhh cuak gak mana nak mencari klinik
daddy kata hantar sepital sebab kes dulu tu yang membuatkan rasa takut terjadi
semula kesian Peparaz...
so mum pon bangun pi toilet aku lak masuk bilik amek hp and vallet mana taw kena
drive ke hape ke tinggalkan laptop dengan on
sampai-sampai jek si kecik dah senyum lebar menampakkan gigi 4 batang
aduhaiii suka benar buat begitu dari dalam perut sampai ler skrg nie dah 9 bulan
geram tengok dia chomel sangat dengan senyuman nya itu...
rupanya perut dah kekenyangan terlebih makan perut kecik jek tapi nak makan byk
sebabnya pak tam masak burger Shahfaraz tidur so ingat dia tak bangun
sekali bangun tgk baba mamam tu yang dia nak lepas amam terus tidur
so perut tak tercerna a.k.a. tak hadammmmmmmm....
ok picture atas tu kan aku pi CS amek hp Pak Cik Emy so mum nak beli selipar
mak aiii wa banyak bekenan dengan kasut Hello Kitty tu so paksa untuk beli
memula ingat nak amek satu tapi hati dah bekenan kat dua-dua kasut tu
pujuk punya pujuk akhirnya dapat jua tadaaaa......
ok attention untuk pergi ke Amsterdam itu ditunda ke 12.06.2010 Insya Allah
mujur dapat petujuk dari babam rupanya tarikh hendak pergi itu tidak bagus....
Alhamdulilah kami di beri petujuk dari-NYA....

No comments:

Post a Comment