Sunday 23 May 2010

♥ Maaf ♥

Diri ku bukan lah sesempurna seperti lain,
sebenarnya boring tak tahu nak wat apa..bukak fb pon dah tak taw
nak kerjakan game apa isk
ok gini nak story about peyed jap taw isu nie sensitif but
my blog suka hati i lar lgpn tgh private kan
yang masa pergi Umrah bebaru nie kan aku amek dengan Doktor Sabri
ubat lewatkan peyed sebab masa kat sana disebabkan peyed akan keluar dalam
masa 3 hari sebelom balik so rugi lar pegi sana tapi peyed
and aku amek lar ubat tu 2 kali sehari bila sudah dekat hendak peyed
mak aiii bila makan masa yang sepatutnya keluar tu kan ditahan
badan punya lar sakit, pinggang pon sakit jugak stress jek aku ketika itu
so masa balik tu makan lar sebab Doktor kata tak makan peyed akan keluar
disebabkan tak mahu kesakitan karang tak boleh jalan payah jugak
so makan lar bila dah balik tu memang tak makan dah pong
ada lagi satu tepek setengah ubat tu
tapikan bila tak makan ubat tu memang peyed aku tak keluar
selepas 5 hari baru keluar isk cuak jugak sakit ke apa aku nie
aku bagi taw mum then mum kata misalan kata tak keluar pi jumpa doktor
tapi Alhamdulilah keluar jugak tapi ada kemusykilan sedikit lar
masa bulan lepas aku dah masuk 28 hari tapi masih tak peyed lagi
takut jugak tak datang buatnya sakit ke dah lar sekarang nie kalau tak peyed
ada masalah karang bila dah kahwin susah nak dapat anak payah tu....
so bila dah 28 gitu baru kuar isk sekarang nie untuk bulan nie tak taw lar
apa pulak bentuknya tapi ada lar rasa sengal-sengal tapi itu dah bese
aku tak kesah sangat then aritu start lar makan prime rose
orang kata bagus untuk perjalanan peyed and rambut tak gugur masalahnya
kena makan lepas sarapan aku nie plak jenis tak bangun pagi
so lepas nie nak tentukan makan malam saja lar....
next week abg aim kahwin, mana kala lagi satu next week dah nak berangkap pegi
Amsterdam, apa nanti nak buat ek dalam flight yang pasti tidur, baca novel, tengok
movie, pi mengacau hahahahahaha
tak sabarnya weeeeee, nanti abg aim kahwin aku pon tak tahu nak pakai baju apa
ingat nak pakai yg abg Han pilihkan baju tu tapi better masa pegi Amsterdam
huh hentah lar aku sendiri pon tak tahu nak pakai baju apa nanti tak pe lar
bila dah dekat aku fikirkan, erkkk ingat nak guna baju kurung sebab berlambat
dalam lemari tak pakai so better aku gunakannya.....
tapi dalam masa yang sama aku nak pakai seluar senang dan ringkas tapi entah ek...

No comments:

Post a Comment