Sunday 19 July 2009

♥ Tag Oleh Kakak Gedik ku ♥

1.Apa Perasaan anda sekarang?
Perasaan ek..? ermmm malam nie okey jek cuma tak sangka borak dgn En Hazrin
best rupanya lain perwatakkan dia kat cosmo dgn kat ym so perasaan aku ketika
ini ada lar kepelikkan

2. Saya nak makan?
Tak ada pulak tekak nie mengidam nak makan apa-apa....

3. Saya x suka?
Orang khianati aku, curang dgn aku, permainkan perasaan aku, berlagak bagus dgn
aku, poyo ( pe maksud poyo ek..? ), dan paling penting jangan nak cuba-cuba sakit kan
hati aku kalau tidak tahu lar nasib korang
Dan yang paling aku tak suka dan tak boleh ngam ialah dengan
WAK PAGEK GEDIK....!!!

4. Impian saya?
Aku punya impian banyak tapi nie kira impian yg aku harap boleh la tercapai
aku nak menikah dengan lelaki yg boleh membimbing aku ke jalan Allah
bukannya
membimbing aku ke jalan maksiat.....Aku nak memiliki zuriat yg soleh
dan solehah untuk
membuktikan bahawa aku sgt menyintai suami aku.....
aku nak menjadi yang terbaik di antara yang terbaik....aku nak mak mertua
yang sporting dan kalau boleh aku nak mak mertua macam

my mum huhuhu......dan yang paling penting aku nak jadi puteri pada hari
perkahwinan ku

nanti
dan semoga aku berjaya dalam kehidupan aku nanti

5. Haiwan yang saya x suka?
Banyak giler haiwan yg paling aku tak suka di antara ialah

lipas adalah binatang paling aku tak suka.....

Ular pon sama bila nampak gambar ular tak kira di mana pon aku naik geli

6. Saya harapkan?
Moga aku dapat menemui cinta sejati aku
dan aku terus bernikah dgn dia ( Gatai siottt aku )

7. Jika saya boleh putarkan masa?
Aku tidak akan pergi main buai dekat rumah mak cik aku
( pstttt masa tu aku main buai kat taman permainan tak de ek lelaki tolong
buai kan )
ketika itu umur ku baru 7 tahun ada lar sejarah yang tak mampu
untuk aku menceritakan tapi sejak peristiwa itu mak dan keluarga aku sungguh
risau aku berharap sangat agar dapat pulih la penyakit ku ini

8. Saya pada 10tahun akan datang?
~Dah selamat jadi bini orang...Dah jadi mama kepada 3 org cahaya mata
~Sudah hidup dalam keadaan bahagia
~Dapat mencapai cita-cita yang diimpikan


9. Handphone saya adalah sebuah?
Ia ibarat nyawa aku...seperti BF aku...seperti suami aku...senang cite ia segala-gala
nya lar
bagi aku tanpa ia kusam lar hidup aku

10. Saya pernah bercenta sebanyak?
1 kali ye ke ek 1 kali bukan nya 0 kali ker...? huhu entah tak ingat dah kot
cinta cinta cinta apa ada pada cinta...?

11. Saya suka pada?
~Warna pink ( bukan yang penyebar virus H1N1 )( Just colour pink x de
tp nie kira ok )

~Pada ermmm si ....... ( Siapa itu tunggu........)
~suka tgk anak kucing
~kedamaian
~ketenangan
~kebahagian
~kegembiraan
dan paling penting suka tgk baby geram sangat2...

12. Kawan-kawan saya...?
Family ku termasuk lar akak gedik ku, fad liana dan jua kawan-
kawan
internet ku semoga persahabatan kita berkekalan hingga akhir hayat

13. Pernah dikhianati?
Yes pernah dikhianati oleh teman karib ku sendiri

14. Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah
mengkhianati anda?

Gasak ko lar nanti bila ko susah pandai plak ko carik aku kan....
lantak lar janji ko bahagia....
aku akan blah dari kehidupan ko ( psst harap gambar jek kekonon
nak
tunjuk macho tapi tak de makna nya nak hisap rokok )

15.senaraikan ramai orang untuk di tag
Sapa-sapa yang rasa bekenan sila lar menjawab nya dan untuk sempoi_boyz sila
jawab ya






PSST: Siap gak tag nie akhir nya perghh kebuntuan idea seyy nak jawab ia mengapa ya..?

No comments:

Post a Comment