Tuesday 21 July 2009

♥ Skandal ♥

Moon kata nak tulis entre mengatakan ada skandal dengan botak
weyyy Moon aku suka menghangatkan lagik isu bak kata Zara meh-meh
menambahkan isu panasssssssssssssssssssssssss.......
agak-agak kecoh tak cosmo kalau dikatakan di antara aku, Moon dan Zara
ada skandal dengan botak...? sapa itu botak jeng jeng jeng ia nya ada lar ......
yang pasti bukan Mr.Naim....
adeyy ada gak kena pelangkung karang huhuhuhu
hari-hari dalam kelas asyik bergaduh, bertekak, belasah si cerek hurmmmm
hari-hari jugak aktiviti yang sama jugak aku dan cerek lakukan pasti walau macam
mana sekali pun si cerek mesti ajak aku bergaduh..... kitaorang nie pantang bertemu
asyik gaduh-gaduh-gaduh dan gaduh entah bila nak berdamai pon aku tak taw...
kekadang kalau ada isu jek kitaorang baik kejap hanya sekejap jek lepas tu start balik
bertekak, bergaduh, belasah si cerek ermmm tu jer la aktiviti-aktiviti yang selalu aku
lakukan dalam kelas sampai Miss Nom dgn Miss Lad dah faham sangat bahawa kami
pantang berjumpa ada jek untuk bergaduh...
sampai aku rasakan kalau tak bergaduh dengan cerek macam ada jek tak kena dalam
hidup aku mesti aku nak bergaduh dengan dia....si cerek pon pantang gak nampak
aku pasti ada jek isu untuk bergaduh.....
Semoga cerek dan Cicak Kobeng berbahagia selalu......!
Perihal cosmopoint pula tak ku sangka dulu rupanya bangunan tu adalah tempat orang
bersalin....ada kesah di sebalik cerita di situ perghhh tak sangka seyy bila Pn Ramlee cerita
tak macam kecut la plak kan aku lagik la bila tengah .........
dulu pernah bebudak cosmo buat sesuatu iaitu mencari entiti di dalam bangunan itu
pukul 2 pagi dorang datang beramai-ramai untuk mencari...
perghhh berani seyy kalau aku tak macam nak terkucil lar plak kan
rupa-rupanya Level 2 & 4 paling " keras " ..... kebetulan kedua-dua kelas aku di level 2 & 4
masa tu otak pon fikir gak sesuatu....
Pn Ramlee kata dulu kalau lalu kat level 2 mesti akan terasa sesuatu meremang bulu roma
aku ingatkan kat level 5 yang ada banyak yer la kan level 5 di tutup untuk renovation
kata dorang lar tapi sampai sekrang tgk tak ada apa-apa perubahan pon still sama jek
paling menyampah kalau lift asyik nak pergi level 5 dah ler aku nie spesis pengecut
Moon suka cakap mana taw kot-kot keluar Ju-On....
kalau keluar lar aku redha turun ikut tangga untuk melarikkan diri
isk jangan lar terjadi bukan pe belom sempat nak larik dah pengsan ( walau aku benci
perkataan pengsan tapi tak reti nak tulis ayat lain untuk mengambarkannya )
ingat agik dulu nak pergi level 4 tup-tup lift tak nak berhenti tapi sebalik nya pergi ke level 5
Moon, Cicak Kubeng, Ann, Zara dgn Mata pernah pergi terokai kat level 5 dorang kata
tak de apa-apa
kosong cuma bila dorang dah rasa semacam baru dorang cecepat turun
lepas turun Mata kata tetiba ada terbau sesuatu wangi
Moon pula asyik dok bertanya peti besar tu peti apa ( jangan peti mayat sudah lar )
sedangkan semua tak taw itu peti apa....Ann dgn Zara sempat lagik masuk satu persatu
kelas berani dorang aku sempat usik kata buat nya bukak satu persatu sekali nampak
lar entiti-entiti tu pon tengah belajar....
tapi kalau fikir akal logik dan imaginasi buat nya benda-benda macam gitu benar-benar
terjadi confirm punya larik cabut tak akan tunggu lift punya...
bukan ke entiti-entiti sebegitu suka di tempat-tempat bekas tmpt org bersalin..?
eii jangan tempat lab-lab yang aku duduk kat situ tempat simpan benda-benda tu sudah
tapi Alhamdulilah sepanjang aku ada kat cosmopoint aku tak de lar nampak benda
pelik-pelik dan aku berharap lar jugak agar tidak berjumpa.....
Kering kata kalau nak jumpa benda-benda macam gitu pergi lar tempat dia duduk
kat Flat Larkin kat situ banyak....x per lar Kering tak redha untuk mencari dan melihat
ko bagi aku sejuta sekali pon tak kan ku buat kerja giler itu...!
belom aku amik gambar entiti tu awal-awal lagik dia dah ckp " HI "
tak nak lar......!

No comments:

Post a Comment