Saturday 25 July 2009

♥ Akhir nya braces di buka ♥

Tanggal 25-Julai-2009 akhirnya gigi ku bebas dari besi yang telah
bersama dengan ku selama 2 tahun 3 bulan 25 hari....
akhirnya gigi ku dah kembali tersusun cantik sama seperti orang lain
Dr gigi aku boleh kata nak jual gigi lama aku bila aku dah popular
tak patut sungguh siap cakap lagi nak jual kat internet...
happy sesangat
tapi bila dah bukak terasa something tak kena dekat mulut
selalu ada rasa besi kini tidak lagik sebaliknya rasa macam tak ada gigi lar plak
raya tahun nie gigi aku dah tak ada besi yezzaaaa........
bermula 27-March-2007 aku start pakai saat itu Umairah baru 10 hari melihat
muka bumi...kini aku dah bukak saat menanti dol lahir.....
dulu bila mula pakai malam susah nak tido sebab terasa kesemua gigi aku bekerja
untuk membetul kan kedudukannya setelah 3 batang gigi aku 2 bahagian bawah
1 di bahagian atas.....setiap kali jumpa DR gigi aku mesti susah nak makan sebab
besi itu di ketat kan sehingga sukar untuk tidur.... cuma itu jek yg membuatkan
aku tak suka....! nak makan susah...nak gosok gigi susah.....nak tido pon susah
tapi bak kata org kalau nak cantik kena tahan segala jenis sakit...
memula hampir putus asa tapi kini dah okey
tadi pergi jusco tgk org pakai braces teringkat kat braces yg selama nie berpenghuni
di gigi aku...sungguh aku wendu kat braces aku...
aku pergi tgk harry potter...sebenarnya nak pergi tgk ice age 3 tapi di sebabkan
oleh tempat penuh tgk lar harry potter.....
sekali jumpa cikgu pak din apatah lagik mula lar kenakan kekonon
pak din pergi dating dengan aku cikgu pak din senyum jek tgk aku
kelakar seyyy habis lar pak din kantoi....!!!
pas tu sempat gak jumpa kak Faz dengan kak Amalina......
Happyy

1 comment: