Tuesday 21 July 2009

♥ Tag Lagik ♥

1. bekas kekasih saya adalah?
Sapa ntah lupa dah nama dia.....sapa sudi nama nya di letakkan di
sini sila angkat laptop

2.saya sedang mendengar?
Lagu-lagu di dalam folder aku

3. mungkin patut saya?
Meyambung kembali kerja yang bakal membuatkan aku muntah huruf

4. saya suka?
Suka buat kacau, suka membuli org

5. sahabat2 baik saya?
Sahabat...? ermm sahabat sentiasa bersama di kala menangis

6. saya kehilangan?
Kehilangan hati
sila pulang kan kembali hati aku ya daa gurau jek sebenarnya tak ada
apa-apa kehilangan buat masa nie..

7. makna nama saya?
Dalam buku kata maksud nama aku ialah bermaksud riang gembira

8. cinta itu?
Bebalik cinta...cinta...cinta...apa ada pada cinta...?
sampai sekarang aku tak faham, tak mengerti apa itu cinta
sapa-sapa boleh tolong aku beri jawapan kepada soklan aku..?

9. peringkat umo yang paling menyeronokkan bagi saya ialah?
Peringkat bayi yang baru di lahir kan

10.malam ni saya akan
mau tido aku sudah kepenatan dah tak larat

11. esok pula sy akan?
Bangun awal kelas start pukul 10 pagi ada exam plak tu aduhhh
makin pening kepala aku....!

12. ketika saya tengok wajah di depan cermin pagi ini?
Bila lar bekas jerawat aku nak hilang...

13.dimana sy berade?
Dalam bilik....atas katil sambil meriba laptop bersebelahan bantal

14. siapa yg sy nak kasi tag?
Sapa-sapa nak sila lar amek yo...

No comments:

Post a Comment