Wednesday 15 July 2009

♥ Happy Birthday Mak Buyung ♥

Happy Birthday to mak buyung a.k.a Cik Ena....
semoga panjang umur murah rezeki dan semoga menjadi isteri yg solehah
di samping selamat melahirkan anak tak lama lagik iaitu bulan depan....






Kaki aku luka terkena geseran paku perghhh sakit nya hanya Tuhan saja
yang tahu...
Ingatkan just biasa jek tapi bila tgk koyak dalam gak
rasa macam abis lar kaki aku....
entah apa lah nasib hari nie bila picit keluar darah nasib baik sikit jek
makna nya koyak tak dalam cuma bila tgk nampak macam koyak tu dalam
hampeh punya kerusi ada jugak aku buang kat luar...
sib baik masa kena air tak pedih kalau pedih sure meleleh air mata aku
dah lar aku nie spesis tak tahan sakit....
boleh plak kuar isu beranak cissss........
ngeri siot dengar pengalaman ayoooooo menakutkan mcm
mimpi ngeri....!

No comments:

Post a Comment