Tuesday 14 July 2009

♥ Tag Oleh Cik Moon ♥

1. how old are you?
19 Tahun ( Muda lagik tu dan sentiasa akan muda )

2. are you single?
Ada tak korang perasan dalam post-post aku sebelum nie ada nama
lelaki yang aku panggil manja-manja...?

3. at what age do you think you'll get married?
Kalau kira-kira KWSP bakal suami aku dalam mimpi adalah dalam
3 ke 4 ke tahun lagik

4. do you think you'll get marrying the person you are with now?
Sape kah gerangan nya itu..? Weyy buah jantung pon belom ada
macam mana nak kawen dengan dia...??

5. if not, who do you want to get marry?
Boleh tak kalau aku nak kawen dengan Fedi Nuril..?


6. who will be your bestmaid & bestman?
Semua kawan-kawan baik aku..

7. do you want a garden/beach or traditional wedding?
Boleh tak kalau nak kedua-duanya sekali...? Gabungan taman dengan
pantai...? Dalam masa sehari...Di siang taman di waktu malam pantai
auuwww sungguh romantis nya...

8. where do you plan to go on haneymoon?
Nak pergi Umrah lepas tu nak pergi Korea waktu musim salji confirm
romantik habis.....

9. how many guests do you think you'll invite?
Sape-sape nak datang pon boleh tolong meriahkan majlis aku itu nanti

10. will that include your exes?
Jemput lar lagipun memang dia bukan jodoh untuk kita dan tak salah
apa kalau aku jemput sebagai kawan

11. how many layers of cakes do you want?
Ikut saat umur ku ketika bernikah

12. when do you want get married,morning or evening?
Pagi tu pergi nikah...malam buat malam berinai....
pagi esoknya baru lar bersanding....

13. name the song/tune you'd like to play at you wedding?
Nak suruh bakal suami aku nyanyi lagu I'm Yours dari Jason Mraz
dan jua biar lah lagu-lagu yang romantik yang mampu menunjukkan
cinta kami berdua cewahhhhh

14. do you prefer fine dining or just normal spoon & fork?
Terpulang pada kehendak tetamu yang datang mengunjung

15. honeymoon right after the wedding or days after the wedding?
Seminggu selepas majlis kasi hilang kepenatan

16. money or house hold items?
Kedua-duanya penting dalam kehidupan rumah tangga nanti

17. how many kids would you like to have?
Paling banyak 3 orang paling sedikit pon 3 orang....




18. will you record your honeymoon in DVD/CD
Aku akan record tapi akan menyimpan untuk kenangan kami berdua


19. the person you would like to tag..
sesiapa yang sudi dan terasa ingin menjawab tag yang tak seberapa ini....


No comments:

Post a Comment