Monday 10 November 2008

♥ Wendu ♥

Waaaa aku wendu sama cok badak
sapa itu cok badak biarlah rahsia
aku wendu kat dia adoii payah tol la...
terseksa aku merindui orang yang tak pernah tahu
sampai bila harus aku merindui nya
sampai bila harus aku berdiam diri
benarkah dia tak akan kahwin
benarkah dia blom bertunang
benarkah gambar yang aku lihat itu hanya temannya
benarkah dia single
benarkah dia blom menjadi kepunyaan orang
hanya dia saja yang boleh menjawab pertanyaan itu
tak suka nya menyukai orang yang hanya di alam maya
bukannya realiti...
buat cok badak----> sambil bila-bila pon hati & perasaan ku hanya padamu
walau pon aku tahu kau bukan milik ku tapi izinkan aku
mencuri hati mu lalu meletakkan nya berdekatan dengan hati ku
ahaksss poyo la aku nie....
tentu si cok badak tak akan baca punya...
aku je lah yang terlebih gediks...
tak apa lah biar lah cok badak bahagia dengan pilihannya
mungkin ada insan yang terbaik untuk diriku..
buat bakal suami ku
walau kita mungkin akan di kahwin secara paksa
( eceh-eceh ntah betol ke tak :p )
aku akan tetap menjadi isteri mu yang terbaik
uwekkk poyo la aku nie
dah jadi kes mereng la jugak...... :)

No comments:

Post a Comment