Monday 10 November 2008

♥ Kisah ♥

Teringat balik kejadian 2005....
masa itu aku dengan fad bercadang nak bohong mai
cakap yang kitaorang pon ada boyfriend hahaha
otak masih budak-budak tak fikir apa-apa
main rancang aje...asal nya untuk kenakan mai
yang asyik dok tanya korang nie btol ke tak de pak we
kalau dah hari-hari di tanya apa lagi masa balik
dalam bas dok bincang dengan fad cari idea...
akhirnya setelah di fikir 2 hari kemudian datang la idea
apa lagi masa waktu rehat bercerita la dgn mai
semangat mai dengar dan dia percaya bulat-bulat
hari-hari dok bertanya pasal pakwe tak wujud kitaorang
sehingga lah satu hari fad pon bagi tau la kat aku
sudah sampai masanya untuk kita tak berbohong lagi
so untuk menutup kes pak we tak wujud kitaorg,
then kitaorg pon buat la cerita kononnya
mamat tu marah la coz kitaorg tumpukan perhatian
pada pelajaran lah tak amik berat sal mamat tu lah
haha kelakarnya bila di ingat kembali
mai, aku dengan fad nak mintak maaf
buakn niat kitaorang nak menipu cuma
kitaorang tak tahan coz kau suka bankit kan
isu pasal pak we dan kau seolah-olah mengejak
yang aku dgn fad nie tak de perasaan
bukan aku dgn fad tak nak bercinta
kami nak cuma nya kami nak tumpukan
perhatian pada pelajaran
sudah sampai masanya baru lah kitaorg mencari
erti sebuah cinta
dan mai semoga kau akan berubah dan tidak menjadi
seperti dulu...
aku maafkan apa yang telah kau buat pada aku dengan fad
aku berharap kita dapat bertemu semula.. :)

No comments:

Post a Comment