Monday 17 November 2008

♥ Braces ♥

Aku memakainya mulai march 2007 cuma bape aribulan
dah tak hengat so bila lepas jumpa doctor gigi mesti tension
coz wayar tu di ketatkan...sakit sgt nak tidur pon tarak boleh
ini lah di nama kan azab memakai nya....
tapi di sebab kan mahu betol kan gigi ku kembali
terpaksa lah menahan nya
aku pakai bukannya untuk kecantikkan
tetapi more untuk betol kan gigi aku yang bersilang
Insya Allah bulan 3, 2009 braces aku dah boleh di bukak
happy nya tapi di ikutkan september lepas tadi di sebabkan
oleh aku suka tangguh appoiment gigi so kena lah bukak lewat
tapi tak guna terburu-buru nak bukak biar lah ia nya
sempurna tanpa tergesa-gesa...
dan kalau bulan march di bukak aku berharap agar
ia nya dapat di bukak sebelum 23 march....
sebab pada hari itu adalah b'day aku sendirik
so harapan ku agar birthday ku kali ini
aku punya gigi tak de braces....
tapi harap agar impian ku jadi nyata.. :)

No comments:

Post a Comment