Monday 17 November 2008

♥ Madagascar ♥

Semalam aku dgn family gi la tgk wayang
memula memang tak tau coz nak di ikutkan
aku kena ikut chika pi tgk make up pengantin
tup-tup bek suruh ikut gak nak gi kuar makan tempat kawan dia lah
then akak aku dah jadi nak pergi so abg aku suruh call chika
cakap batalkan ...kebetulan sejak malam jumaat tu aku rasa tak sedap hati
nak ikut chika pergi tak tau lah kenapa...
then malam tu abg suruh siap-siap....
sambil suruh pakai baju lengan panjang konon nya tempat sejuk lah
atas laut lah tapi dalam hati ku berkata macam nak tgk wayang jek
so bila di tanya macam-macam dolak dalik aisey macam-macam...
sat gi dah kuaq tu pi lah stulang pi makan la apa lagi
asyik makan jek abis lah boleh gemok balik~
dah makan semua siap tetiba cakap nak kena pergi jusco tebrau city
konon nya bek kena amik barang la...
dalam hati terus berkata-kata nie tgk wayang sebenarnya
then pi la toilet nak melabur segala apa yang patut
pas 2 nak tingkat 3 nampak dorang beratur beli popcorn
so makin betol la apa yang aku agak tapi dorang still dolak dalik lagik
kesudahannya terjumpa tiket wayang kat dalam poket shahfiq
taraa betol lah yang aku fikir kan
so aku beli air vanilla coke dengan mister potato ....
aku tak bape suka sangat dengan popcorn kalau nak makan pon
kena tengok dulu keadaan....
so apa lagi gelak-gelak lah tgk madagascar...
cite tu best not bad.......suka yg part ending~
kesudahannya balik kol 2 pagi...~ :)

No comments:

Post a Comment