Friday 7 November 2008

♥ Frust ♥

Aku rasa kekosongan dalam sebuah hidup
kerana aku sendiri pon tidak pasti
dalam masa yang sama aku ingin terbang sebebas
yang boleh agar aku tahu hidup ini
tak seindah dengan apa yang kta fikirkan
kadang-kala aku rasa seperti berada
di alam mimpi-mimpi yang ngeri
bukannya di dalam mimpi yang indah
mampukah aku hadapi semua dugaan hidup
mampu kah aku terima kenyataan nya
aku tak sanggup untuk mengadapi apa
jua dugaan & rintangan
di usia ku yang begini
aku sudah menerima ujian yang sangat berat
......
kini aku luahkan apa yang aku rasa
kerna hanya pada tulisan saja aku mampu
untuk meluahkan....
sebab aku tak mempunyai kawan yang sedia
untuk kongsi suka & duka
aku kini bukan seperti aku yang dahulu
aku suka menyendiri
suka pergi jauh dari kawan
....................................................................

No comments:

Post a Comment