Saturday 15 November 2008

♥ Sedih ♥

Baru beberapa jam lepas aku menangis entah lah
aku sedih sesangat macam-macam aku fikirkan
dari A ke Z....
kadang-kadang rasanya macam tak larat hendak berbuat apa...
entah lah sejak dua menjak nie aku mudah sensitif
mudah menangis,...
kini aku benar-benar moody cuma larat layan alang jek
devil lak aku macam malas nak layan
sorry devil masa aku tgh moody aku tak larat
nak melayani karenah kau..!!
biarlah aku bersama-sama alang saja
biarlah fikiran aku tenang seketika..!
:(

1 comment:

  1. acik..dlm khdupan ni,ade masa tenang n bergelora.kte hanya tenang utk seketika saja utk menikmati sedikit kebhagiaan,kegembiraan n keseronokan nikmat di dunia ni sprti org lain rsekan.kte msti kuat n xleh mengeluh telalu bnyk cz hdp kte lebe baik n beruntung dr org2 di luar cna.cm2 prob luar n dlm smp jdikan dorg xterurus...besaba la acik,insyallah 1day nnt kte sume akn nikmati blk kebhgiaan yg pernah kte lalui sblom ni..alang ade ngan acik,sayang acik.muuaxxx!

    ReplyDelete