Monday 17 November 2008

♥ Durian ♥

Paling benci bila musim durian yuksss
aku memang tak makan malah tak suka bau durian
kalau terbau memang nak muntah...
even termakan sedikit memang cepat aku keluarkan
euww dalam family hanya aku seorang sahaja
yang tak makan & tak boleh bau durian...
pelik nya aku nie..!
bila musim durian musim yang seksa bagi aku
dari dulu, sekarang & selamanya
aku berharap agar bila musim durian aku kena selsema
coz aku tak yah bau durian...
takutnya kalau aku dapat bakal suami hantu durian
dah lah bau nafas yang ada durian pon aku tak boleh...
mau nya aku halau suami aku tidur bilik lain...
ingat agi dulu ex-pak we aku kenakan aku
celaka betol la jantan tu....
entah la yang pasti aku tak suka & tak akan suka
pada DURIAN..!.....
jangan pulak bila dah kahwin & pregnant nanti mengidam durian
auww aku tak rela....
macam kakak kak mai.....
tapi kalau itu betul atau tidak kena lah tunggu
bila dah aku kahwin dan seterus nya...~
tapi memang aku tak suka sgt dengan durian....
jangan di tanya kenapa
bila lalu dekat tempat durian cepat-cepat aku tutup hidung
untuk elakkan dari muntah....
aishhhh macam-macam anak dara mak aku nie... :)

No comments:

Post a Comment