Wednesday 3 October 2018

Yayaz Demam Mengigil

Tak taw kenapa yayaz kena demam lagi rasanya macam baru je bulan lepas demam then now demam lagik hmm maybe cuaca panas terik membahang sangat kot sebab ramai jugak start sakit pasal cuaca kan

Tengah pagi dalam pukul 3 gitu yayaz kejut aku mengigil kesejukkan dia suruh aku off kan aircond and aku syak yayaz kena macam aritu aku kena suddenly mengigil kesejukkan 

And yayaz tak sekolah pagi tu bangun badan dah panas so demam lah nie kang pergi sekolah pon kesian si yayaz tak tak larat and tak perlu kot pergi sebab dah demam kan

Pagi pukul 9 pergi klinik sekali belom bukak okey fine pergi pukul 10 nasib baik dah bukak and orang belum ramai lagik

Amek no ic nama segala benda tunggu kejap then doctor panggil check just demam doctor tanya ada symptoms lain macam cirit birit or muntah muntah so far tak de apa apa masalah 

Then doctor kata makan ubat and tengok ada tak any symptoms lain lepas nie so okey je lah kan

Dah petang tu yayaz mintak bubur mcd so pergi mcd drive thru belikan yayaz bubur dia nak apple pie sekali so belikan tengah syok makan sofea melalak lalak nak aikk selalu belikan mana nak makan haishh sabo jek lah kan

Then beli lagik balik kasi yayaz makan kasi sofea makan dah beberapa suap sofea dah tak nak makan lagi keluarkan dari baby chair aku sambung lah makan suddenly yayaz muntah habis lantai kena kira kira yang terkeluar dari tangan yayaz lah

Aku stop makan settle kan yayaz masa tengah settle kan yayaz mum cakap dengan sofea tak payah lap nanti asu buat aku ke depan tengok tangan sofea ada tisu and dia lap muntah yayaz fuhh budak 2 tahun tolong aku lap muntah yayaz

Terus aku cakap sofea kasi asu nanti asu lap sofea main kat depan dulu and memang lah tak fully bersih but sofea dah tolong aku half of kerja so cepat cepat bersihkan muntah air sambung balik makan

Thank you sofea tolong asu lapkan muntah abe..!! Love you so much sofea..!!!

No comments:

Post a Comment