Monday 1 October 2018

Fairy Lights

Alhamdulilah berjaya beli fairy lights putih amek kau beli online tak pernah aku beli online kali nie aku beli online wakakaka

Carik kat kedai tak de tu yang bukak Instagram then scroll nampak 3 RM45 termasuk pos so harus lah beli kan sebab murah

Ikutkan nak bank in khamis then tak sempat so seller tu whatsapp tanya jadi beli tak sebab dia nak pos hari jumaat so aku tanya pos pukul berapa dia kata 3 lebih petang

Cepat cepat whatsapp pak tam suruh bank in kan so send segala detail and dia kata nak send tracking number but tunggu dia tak hantar hmm risau jugak 

Esoknya iaitu sabtu dia whatsapp no tracking aku siap download apps pos laju gigih okey

Then esoknya iaitu ahad dah sampai Syukur Alhamdulilah and lampu ke tiga tiga boleh di pakai hoyeee

And hari nie monday baru dapat gantung pasang buat sendiri okey tak minta tolong sesiapa pon auwww

So syok terang and tak payah malam keluar toilet kena bukak 2 lampu then tutup hahaha

Ada rezeki aku nak beli lagik untuk letak kat atas pulak but 3 pon dah terang lagik beli lagik confirm extra terang hahaha

So happy dream came true

Betul awak cakap kalau putih terang kalau yellow kurang terang but i like putih more than yellow 

No comments:

Post a Comment