Friday 12 October 2018

Seram: Patutlah So Scary

Hari nie seharian sofea melalak and the worst part ialah dia tak nak berenggang asyik nak kepit keluar kejap melalak lalak hmm pelik betol selalu dia main merayap sana sini and tak suka kepit

Disebabkan tak nak terus nangis ikutkan jek apa dia nak sampaikan tolong mum masak pon asyik lari jek sebab dia melalak jek

Sampailah tengah baring kat bilik aku ternampak "benda" berdiri memerhatikan kitaorang kat dalam bilik tinggi muka macam orang tua and hitam and sangat laj scary

Patutlah sofea melalak nak kepit maybe dia nampak lagi worst so dia takut sedangkan aku ternampak gituk pon takut apa tah lagi sofea padahal dulu masa kecik dia berani marah benda tu kalau nampak but now kenapa sofea jadi takut

Lepas cerita dengan mum then dah lupa seketika sampai lah tadi dalam pukul 10 lebih entah kenapa aku nak tengok drama favorite aku chicago med then menghadap tingkap selalu aku just baring normal suddenly aku ternampak kat tingkap macam ada benda putih tengah melintas ciss babisss

Kebetulan pagi tadi aku selit langsir so tak tutup lah then as usual baru nak tidur baru lah tutup selalunya tak ada apa apa but kali nie hmmm

Please lah go away aku benci jangan kacau keluarga aku jangan muncul lagik..!!

No comments:

Post a Comment