Saturday 13 October 2018

Bila Malas

Aku few days dah mula start malas nak cuci muka pakai skincare as usual dedulu but dulu macam nothing happened now hmm bila skip skincare mula lah tepi hidung mengelupas sebab kering

Hmm aku nie sangat lah malas and aritu tukar cadar pon amek few days baru rajin but malas as usual hahaha

Ingat nak pakai sheet mask tapi malas sebab badan tak sihat tadi petang suddenly kena mengigil lepas makan panadol feel better itu pon sebab keluar dari rumah

Hmm aku syak macam kena balik lah sebab feel dulu punya sakit badan is back hmm apa lah nasib bila nak game over..?

Semalam mum mimpi orang yang buat keluarga aku huru hara mum mimpi macam dia dulu then dia macam tabur something kat depan rumah kebetulan dalam mimpi mum tu daddy kena kerja malam so ayam goreng dah habis so mum cakap mum kena masak untuk bekal daddy

Then entah macam mana yayaz bawa balik ayam so mum amek part peha untuk bekal daddy lepas patahkan peha tu keluar cacing merah dari ayam tu entah apa maksud mimpi tu hmm macam nak kasi taw something jek 

But bab tabur tu aku rasa maybe dia ada buat lagi sekarang tak ada security guard so mudah lah dia buat kerja sebab hari nie sofea pon sama macam semalam melalak lalak semua serba tak kena

Semalam aku okey but hari nie aku rasa teruk so macam tak dapat nak menahan mana badan sakit tak larat lepas tu sofea melalak lalak serba tak kena

Ohh ya kebetulan mandikan sofea guna daun bidara so after mandi sofea okey aku pulak makin teruk rasa masa tengah siapkan sofea boleh pulak ada rambut pendek macam kena gunting and a bit kasar tengok pada teksture kat tangan aku 

Hmm yayaz pon mandikan dengan daun bidara aku pulak mum suruh mandi tapi disebabkan kena mengigil mana berani nak mandi

Bila semua nak berakhir..??

No comments:

Post a Comment