Friday 19 October 2018

Melepaskan Rindu Di Hati

skype dengan didi dari kol 1 lebih until 5 lebih pagi fuhh bermacam macam di merepek bebual and ketawa haishh how i wish didi here with us macam dulu dulu

Then aku usik cakap nak kahwin siap tunjuk few wedding dress then didi cakap aritu kata tak nak kahwin wakakka then siap send few design gambar rambut so didi tanya bila aku nak kahwin then aku jawab tunggu awak balik waakkaka 

Soal jodoh ku entah lah susah nak di kata belom sampai seru untuk pikul tanggungjawab lagik kot donno lah

Then aku cakap nak cari bapak gula halal lah yang boleh beri anything but aku tak akan persoalkan soal anak lah wait bapak gula halal means dah nikah lah bukannya as sugar daddy yang selalu diperkatakan tu means bapak gula halal jadik second or third wife wakakkaka gigih sampai macam gituk sekali buat lawak amenda jekkk lah aku nie

Just joke bukannya benda yang serius untuk difikiran huhuhu

Banyak bukak story skincare and makeup and rah didi cerita perihal boyfriends haishh dah besar budak berdua masing masing dah ada boyfriends and aku still pilih single without boyfriends apatah lagik without ada husband hmmmm

Okey lah nak tidur gantuk giler mata...

No comments:

Post a Comment