Wednesday 17 October 2018

Dapat Pon Sample


Ignore the senget layout sebab aku tak perasan pulak masa nak upload kat blog baru nampak apa lah aku nie kan hmmmm

Berjaya jugak dapat dah lama aku sign up mintak sample and aku ingat tak dapat but rezeki aku so dapat jugak apa nie ayat dok berbelit belit nie..???

Nie ala ala 3 in 1 lah bersihkan makeup (maybe boleh jadi cleanser) then toner lepas tu boleh jadi moisturizer so 3 kali pakai lah but aku nie agak paranoid sikit maybe tak akan bersih macam selalu routine yang aku buat hmm entah lah kan

Bagus for lazy people yang balik kerja tengah lewat malam then nak cuci muka bersihkan makeup pakai skincare so benda tu nampak simple tapi bila dah terlalu penat boleh jadi tak larat huhuhu

And good for travel tak perlu bawa banyak barang just 1 bottle semuanya settle tapi silap sikit standby jerawat keluar hm entah lah

Tak sabar nak try and nak tengok hasilnya macam mana if okey then kan purchase 

No comments:

Post a Comment