Sunday 21 October 2018

New Cleanser


Disebabkan dah few day cleanser aku dah habis and aku tak taw nak beli cleanser apa sebab bila bukak guardian or watson both tak ada sales and the price tambah sikit boleh dapat innisfree cleanser 

Selalunya aku beli cleanser hanya 100ml and agak cepat jugak habis sebab aku pakai 2 kali kan and i love buih banyak so kena picit extra then baru dapat buih yang memuaskan untuk muka aku hahaha but tu sebab kenapa always cepat habis 

Then aku dok fikir bija cleanser tu pakai sikit buih banyak and until now tak habis why not aku try innisfree cleanser yang boleh untuk di try pakai but as usual kena cari yang murah lah tak boleh pricey bajet nan hado okey..!!

Ingat nak beli green tea cleanser but tu lah mahal sangat and mujur apple ada and harga rm30 but still mahal kan for me and Alhamdulilah no sst fuhh scary kalau including sst hmm 

Hope yang nie better lah for my skin lagipon aku dah malas nak baca comment as usual ada yang okey ada yang tak okey hmmm

Aku dah mula jemu with my skincare lah i need to change it...!!!  

No comments:

Post a Comment