Tuesday 7 August 2018

Trip Tengok Wayang

Hari nie yayaz pergi jusco tengok wayang cerita cartoon dengan geng disleksia dia and aku tengah menunggu cikgu dia upload gambar kat fb hehehe

Semalam yayaz tak sekolah then cikgu dia call bagitaw kena datang rupanya dah beli ticket wayang segalanya and balik kol 2:30 petang sehingga 3 petang dalam angaran lah 

Cikgu dia tanya nak amek kat sekolah or jusco so pilih jusco sebab dekat kan so cakap dah nak balik dalam 10 minit whatsapp bagitau so boleh gerak ke sana

Pukul 2:40 petang cikgu call cakap amek kat shell jusco tesco so terus gerak ke sana untuk amek yayaz

Yayaz tak belajar keluarkan buku dalam bag bawak balik wakakkaa so funny bila ingat balik haishh untung yayaz ada jek activity yang best masa sekolah dulu mana ada trip tengok wayang 

Yayaz tengok cerita hotel transylvania lagi popcorn sendirian berhad yayaz beli popcorn kecik bukannya set then habis wayang yayaz belanja kawan dia adam naik train haishh yayaz suka belanja kawan dia moga moga rezeki yayaz banyak lah Amin

Tengok dia enjoy then kawan dia kasi baju ppki so senang bila ada trip just pakai baju tu je tak payah pulangkan balik 

Hmm now sofea tidur masanya untuk aku sambung balik kemas bilik yang macam tongkang pecah arghhh so tired 3 hari berturut turut dok mengemas bilik atas lepas tu bilik abg han and now bilik aku pulak arghh so tired..!!

And aku dah lama tak edit vlog and banyak story yang sepatutnya upload tapi aku tak sempat nak edit hmm

No comments:

Post a Comment