Saturday 11 August 2018

Sephora Lip Balm & Scrub


Bibir aku dah few day rasa kering lepas tu ada dry patch yang sangat pedih haishh padahal aku dah lama tak pakai lipstick or lip cream tapi apehal ntah jadi macam tu

Then aku nekad nak buy new lip balm sebab yang lama punya bila pakai rasa semacam je lepas tu tak berapa nak okey hmm sabo jek lah

Kebetulan nak celebrate birthday si yayaz so pergi jusco so apa lagik masa untuk beli new lip balm

Kat rumah dah google pasal lip balm innisfree then kebetulan nak recycle empty moisturizer tu kalau rajin aku buat review ehh aku nie kemalasan sangat hahaha

Then masuk body shop tanya cocoa lip balm ada tak then SA kata dah tak ada lagik dalam erti kata sedih dah discontinue walaweyy sedih aku dah lah tu favorite lip balm 

Hmm tak pe lah ada second choice iaitu innisfree then dah settle recycle masa aku masuk jeling jugak tapi macam tak nampak so bila dah settle recycle collect point aku pon tanya lah pasal lip balm then again SA cakap dah habis belum masuk stock haishh kecewa seyy

Masuk lah sephora then tanya SA dia tanya aku balik tak kisah apa apa brand ke then aku kata tak kisah lepas cakap menyesal pulak sebab buatnya dia suggest yang over than RM50 mampussss

Dia tunjuk sephora brand then aku cerita la kisah lip aku then dia suggest suruh scrub 2 atau 3 kali seminggu baru boleh tapikan aku tak ada extra cash untuk beli dua hmm

Masa nak bayar lupa bawa card selalu card sephora dengan innisfree letak kat belakang case so sejak tukar phone dah tak letak lagi huhuhu yang ingat email dari no phone lagipon tu no lama mana nak ingat

So dia tanya dah over 100 point nak tebus tak so boleh lah aku pilih benefit yang baru eii nak pakai sayang hahahha

Settle semua naik atas so aku cakap dengan mum then ada extra tu pon dah syok isi pizza sampai lupa dah pukul berapa hahaha

Terkejar lari nak ke sephora walaupon risau kalau tak sempat siap cakap dengan guard boleh tak saya masuk then guard tanya nak beli atau tengok then aku cakap nak beli 1 barang jek hahaha gigih kau sebab aku tengok kat dalam ada orang tengah belek barang 

Then amek scrub so pergi kaunter bayar so siap cakap terima kasih kat guard sebab benarkan aku masuk ke dalam wakakkaka
Amek kat google 

Hope okey lah pakai hilang lah segala masalah bibir kering 

No comments:

Post a Comment