Thursday 23 August 2018

So Boring

Aku nie keboringan tapi apa nak buat untuk hilangkan pon tak taw ikut mata rasa macam nak lelap tapi tak boleh lelap unless kalau sofea tidur then baru dapat join tidur kui kui kui

Just scroll FB, twitter, Instagram but semuanya serba membosankan apa tah lagik bila tengok instagram gambar orang lepas tu mula perang dengan diri sebab nak jugak beli new skincare lah new makeup lah nak decoration bilik lah hahaha entah haper jek lah aku nie

Punya tahap boring semua serba tak kena kadang rasa bila baring atas katil sedapnya macam buat kerja berat je padahal apa je yang aku buat

Aku syak aku makin gemok so nak kena kurungkan weight so tak de kot rasa penat lah apa lah maybe lah cakap jek nak diet tapi asyik ke laut jek tak best lah

Just rasa macam life aku makin lama makin boring lepas tu sometime aku rasa stress sangat tapi apa daya aku nak ke tak nak aku tetap kena jugak harap 

Penat nak hadap semuanya lepas tu kadang kala rasa macam nak pergi mana mana tenangkan hati aku fikiran aku penat aku tapi semua tu tak akan boleh

Hati kenapa lah kau buat diri aku jadi macam ginik

Aku penat aku kena hadap jugak

No comments:

Post a Comment