Sunday 5 August 2018

Tai-Croissant

Semalam pergi jusco sebab nak cuci mata tengok barang sales kat index sebabnya bulan depan dia dah tutup so kira sales tutup kedai lah

Masa nak ke situ nampak ada event susu yang chocolate strawberry so kepoh tengok yang bebudak dapat lah yang pakai kat kepala lepas amek timbang berat yayaz dengan tinggi dia kata normal but boy kena makan lebih sikit sebab nak membesar

Sofea pon buat and dia kata normal jugak masa sofea buat aku kepoh tanya boleh tak amek yang macam yayaz dengan sofea pakai then dia kata boleh so amek lah aku, umairah dengan kakak

Then aku slumber pakai so orang tengok jek what ever lah

Yayaz nak amek gambar yang boleh print tanya detail detail kena amek gambar masuk Instagram with hashtag tapi instagram kena public so buatkan then settle

Masuk index orang ketawa tengok sebab pakai benda alah tu kat kepala but aku feeling diva pakai crown okey hahahaha sampai aku dengar ada budak cakap mana dia dapat benda tu 

Actually nak beli yang acrylic box ingat nak susun eyeshadow palette dengan perfume ehh salah body mist aritu use ikea punya tapi tu lah macam tak lawa pulak rugi jek beli sampai 2 ketol hmmmm

Then yang aku nak square box besar tak ada yang ada small jek tak pe lah tak de rezeki walaupon masa before sampai rasa macam nak jek borong semua tapi fikir balik nak buat apa sebab semua macam dah complete

Lepas tu ada drawer pon cantik after sales ada yang rm89 ada yang rm69 kalau tak silap but too big tak muat so tak perlu lah beli hahaha

Lepas tu as usual carik shower curtain aka langsir bilik and ada sales so dapat lah beli untuk raya haji nanti cewahhh 

Hasil borong kat index and no proper gambar sebab aku malas nak amek hahaha aku kan pemalas...!!!

Settle index pergi try new Tai-Croissant dari aritu nak try masa nampak kat fb then masa bukak tak pergi so bila dapat pergi boleh try aku amek oreo custard harga RM6.50 kalau tak silap 

Makan panas panas sedap bila sejuk oreo custard jadik thick and agak muak untuk ditelan sekeliling sedap gambar bentuk fish kira tak rugi lah beli next time boleh beli and makan lagik nyum nyum

So jalan lah satu jusco pusing sana sini tapi tak beli apa apa lah si kakak nak beli baju tapi tak de pulak bekenan di hati dah lah baju tu ada sales hmm kalau tak boleh pakai raya haji nanti

After pusing satu jusco singgah kfc beli value bowls no D then makan lah sebabkan no bajet nak beli yang lain so makan tu jek lah 

Settle makan terus balik sebab takut nanti grab tak de so susah lah nak mencarik menunggu dengan bebudak kan

Balik jek kena mabuk walaweyyy and hasilnya yayaz tak pergi sekolah

No comments:

Post a Comment