Saturday 18 August 2018

Review Innisfree Green Tea Balancing Cream

Aku beli nie masa muka breakout jerawat merata kat muka sebab salah product haishh pening lah muka 

Masa nak beli nie kan aku pilih yang botol tapi SA suggest suruh amek nie pakai malam or siang boleh sebab texture pekat and tak light macam lotion

So aku pon okey lah amek yang ini dengan harapan muka aku better lah

Masa first day pakai adeyy macam berpeluh muka tapi aku still pakai sampai habis licin fuhh first time jugak aku pakai habiskan selama nie bila dah nak habis muka aku tak nak accept but yang nie dari first sampai akhir muka aku accept

So far sangat good untuk aku lah orang lain tak sure tapi rasanya yang ada kat outlet yang new punya and agak mahal dari yang nie stressnya 

Apa yang aku suka bila pakai nie ialah
  • Muka bila ada dry patch bila pakai then esoknya akan back normal
  • Hilangkan dry kat bahagian hidung
  • Cepat jugak absorb kalau pakai sedikit
Cuma yang aku tak suka ialah bila pakai akan rasa macam berpeluh tapi kejap je lepas tu back to normal

Yes aku nak repurchase lagik tapi aku kena habiskan lotion dulu

And hope mampu lah untuk repurchase balik ye lah sst dah muncul di bulan September kan hmmm

Aku kasi 4 star ^_^

No comments:

Post a Comment