Thursday 30 August 2018

Kisah Fb Ohh FB

As usual kisah fb pulak dipersoal buat kali ke 2 and dia tanya nape tak active kat fb or aku ada fb lain damnnnnn

Yes aku ada fb lain and fb lama yang aku create since 2014 and aku berjaya block since 2016 atas sebab apa yang mereka buat

Aku bukannya jenis suka suka nak remove or block ada sebab kenapa aku buat demikian

Kau dah tikam belakang keluarga aku then tak kan aku still nak diamkan diri no way lah kan

Then dia tanya so aku cakap lah aku active kat Instagram jek but masa mandi tadi aku terfikir hmm active kan jek then message kat fb cakap yang aku active sebabkan dia 

Actually aku dah malas dipersoalkan and macam mana dia tau aku active kat fb lain hmm peliks but what ever lah aku malas nak banyak bunyi

Bukannya bebel or alah setakat kisah fb jek nak jadik isu no big no aku nak dia taw aku berubah jadi ginik sebab apa yang dia buat bukannya saja saja tapi tu lah tak de siapa yang faham pon hmmmmmm

No comments:

Post a Comment