Wednesday 4 October 2017

Wet N Wild Photo Focus Foundation


Wee berjaya jugak menjadi milik aku lepas baca review semua kasi 
5 star and banyak kata best drugstore foundation *uk us* and baru masuk
pasaran Malaysia itu pon ramai jugak kata best lelagi for oily skin
kalau nak long lasting kena make sure pakai primer

And tadaaa he is mine bebehhhhhh
itu pon macam nak beli ke tak nak...nak ke tak nak...sebab foundation
macam banyak lagik then keluar jalan pon tak makeup cuma kalau
rajin jek baru makeup

Tapi aku nekad jugak beli sementara ada bajet nanti bila dah habis 

kang mula lah terkenang-kenangkan beliau...!!

Sampai sasa terus melilau mata carik kang buatnya tak de nangis 

weyy then SA dia pon ikut so aku cakap nak yang nie so dia tengok 
muka aku masa nak beli nie memang aku tak pakai makeup pon 
just sunblock yang hada labo masa aritu beli time sales tu jek

Lepas tengok dia pilih then letak kat tangan so just perfect
aku punya code ialah Buff Bisque dia cakap better amek color light
sikit sebab nanti bila dah oxidized tak de lah nampak gelap hahaha
senang weyy tak payah aku nak tertunduk tunduk test cari color yang
match macam aritu beli fit me :p

So harga RM39.90 lagikk murah daripada fit me 

*kalau tak de discount*
and aku sure kalau sasa buat sales boleh dapat lagik murah punya
hahaha disebabkan aku beli sasa tak de sales so redha jek lah ekkkk

Tak sabar nak pakai ^_^
nak tengok hasilnya sama tak macam yang di war-warkan
harap best lah

Tapi katanya kena cepat blend kalau tak nanti bila agak kering then 

macam susah sikit nak blend itu pon aku tengok review nur fatin zaki 
kat youtube and dia blend gunakan beauty blender tapi tak pe aku 
ada another sponge yang boleh dijadikan mangsa hahahhaa

Kalau sponge more natural kalau brushes macam high coverage
itu pon hasil tengok kat youtube dorang explain weee tak sabar nak 

pakaiiiii bila nak keluar nie nak try and error...!!!!

No comments:

Post a Comment