Monday 9 October 2017

Bau Dia Mengigatkan Aku


Now aku tengah pakai tea tree oil for my acne...!!
kat dahi kan banyak yang halus-halus stress makkk hahaha
tapi aku tak buat review dulu sebab belom time lagik next time ehh
just nak bebel pasal something :p

Bila apply kan bau tea tree oil nie mengigatkan aku masa zaman aku
sekolah menengah pakai cream or gel jerawat kat dahi lelagi bau dia
sama macam dulu aku pakai and terus ternampak muka aku zaman tu
dulu aku tak pakai tea tree oil just pakai t3 punya ala dulu mana
banyak pilihan apa yang aku rasa best aku pakai

Lepas tu everytime pakai everytime tu jugak terflash back hahaha
dulu ingat zaman sekolah jek lah jerawat bersepah sekali dah besar
ehh sama jugak so maknanya stress belajar zaman sekolah dengan
stress kehidupan zaman dewasa nie sama jek lah ekk sebab jerawat
tu muncul di tempat yang sama hurmmmm

Ohh jerawat please go away lor i hate you sooooo sooooo muchhhh
siapa yang suka jerawat tak de siapa yang suka lelagi lepas kecut
or kena kopek ada bekas hitam eii stress okey rasa macam
kau dah kenapa hah boleh tak jangan muncul...!!!
hah macam tu lah rasanya

Tapi orang kata kalau ada jerawat maknanya masih muda :p
so hormon tu masih berfungsi gitukkk
tapi aku bila nak period naik jerawat dan kalau aku malas nak jaga
muka pon naik jerawat kadang kala dah jaga muka pon tetap naik
jerawat haishh bikin double extra stress seyyy...

Hmm tak pe kita tengok best result di masa akan datang...

No comments:

Post a Comment