Monday 30 October 2017

Tempat Letak Foundation


Memandangkan foundation makin bertambah so aku perlukan sesuatu untuk
letak secara proper kalau baringkan nanti susah pulak nak pump keluarkan
sometimes ianya makin messyyyy semessyyyy hidup aku hurmmm

Haritu pergi index living mall jalan-jalan nak cari jam lonceng mum
sekali ternampak perempuan nie bawak benda alah nie terus aku macam
i need thisss for my foundation...!!!

Gigih tawafff satu index mencarik kat bahagian mana hahaha bila jumpa
aku pon carik lah mana yang sesuai ingat nak amek besar sikit tapi takut
tak muat so aku rasa nie just perfect lah

Harga pulak RM17.90 lagik besar lagik mahal lah kan
nie untuk letak apa-apa barang and ada tutup so kalau letak foundation
memang tak boleh nak tutup lah kan huhuhu


Hasil letak foundation hahaha see dah tak muat kan :p
nasib baik tak beli besar sikit kalau tak memang tak muat lah sebab panjang
tapi nie just perfect aku suka ^_^

Abaikan si mentos and few more item kat belakang hahaha
brushes mermaid fishy tu tak muat masukkan dalam drawer brushes
sebab dia gemokkkk kat tengah tengah so bagi aku lagik better letak macam tu
nanti senang lah nak pakai both cuma sponge jek aku tak letak sekali sebab
tak nak kena habuk-habuk melekat kat brushes

Tututp dia aku jadikan alas untuk remover makeup so semuanya ada function
then tak de lah membazir kan...!!!

Foundation ku yang asal boleh jekkk...
muka satu tapi foundation banyak muahhahahahaha

No comments:

Post a Comment