Thursday 19 October 2017

Innisfree No Sebum


Top best untuk spesis oily skin hahaha
dah lama kan orang cakap bagus then aku pon baru ler 

terkedek-kedek untuk mencubanya hahahha

Masa semua dok review masa tu innisfree belom bukak kat johor lagik
nak kena beli online aku memang tak suka beli online so tunggu jek lah
then bila dah bukak aku tak beli sebab ingat ala loose powder ada lagik
aritu raya pon beli compact powder fit me so tak payah lah

Tapi disebabkan muka aku oily so nak tak nak kena jugak beli nie
kalau tak lepas makeup nampak oily kat T-zone eiii benciiiiii
so aku try lah harap dapat control lah oily kat muka

Walaupon bedak dalam tu putih macam bedak baby tapi aku pedulik apa
hahahha kang bila habis boleh kot letak tu jek :p

Harga masa memula rasanya dalam RM24 but now dah jadik RM26
tapi still mampu milik walau pon rasa macam kecik jek kan
and rasanya lagik murah dari bedak yang jual kat drugstore...

And aku harap okey lah seram jugak nak try and error
ingat dapat packaging cartoon emoji sekali rupanya tu yang lama hahaha
ala tak pe lah nie pon cute jugak kalau color pink lagik cute tapi itu lah
hahaha tak dapat color pink :(


No comments:

Post a Comment