Thursday 12 October 2017

Innisfree Color Corrector


Kalau ada dark circle kena pakai color corrector color orange
disebabkan aku tak de yang color orange so aku ingat nak try yang 

LA tu tapi tak de jual kat kedai nak kena beli online hmmmmm but 
nahh asyik tangguh jek

Kan innisfree buat my palette so boleh letak apa jek kat dalam tu and 

ada 3 size tapi aku tak beli tu sebab beli pon nak buat apa aku 
bukannya selalu travel or kerja so membazir jekk

Then aku nampak tester color corrector so aku swatch sekali ehh 

i need this so aku tanya lah kat SA yang nie untuk dark circle ke then 
dia kata yes aku punya dark circle tak de lah teruk tapi just light jek 
hahaha padan muka tidur lagik lambat-lambat :p kan dah dapat baik 
punya dark circle hahaha

Aku nak try harap best lah harga pulak RM24
later aku nak try beli yang green dengan normal concealer nak test tengok
best ke tak

Lagipon aku nie spesis jarang sangat pakai color corrector lah concealer 

lah kadang kala keluar rumah pergi mana mana tak pakai makeup pon
kalau rajin jek pakai hahahha

Hope best and kalau best akan repurchase bila habis cuma tak taw lah bila 

akan habis hahaha sebab jarang kan pakai :p

No comments:

Post a Comment