Thursday 6 July 2017

Maybelline Fit Me


Before raya kan kecoh sana sini maybelline lancarkan produk baru
kira produk yang sentiasa di nanti-nantikan oleh pengemar makeup
the best drugstore foundation lah kononnya sana sini review kata
kalau tak beli kira rugi lah amboi ayat depa metafora lah sangattt

Masa baru launch cuma boleh beli online lagik seminggu dua nak raya
baru ada dalam drugstore yang untungnya guardian dapat murah masa
lagik 3 hari nak raya lagikkk murahhh T_T
aku pulak dah terbeli foundation masa tu harga RM43 ingat dah murah
sekali aritu lagik murah RM39 kau ghase dah berapa banyak aku rugi

Then masa time promo tu baru aku beli powder fit me jugak
price dalam rm35++ kalau tak silap aku lupa hahaha
so kira untung part powder jek lah..... T_T

So masa raya aritu aku pakai nie jek not bad
cuma tu lah beberapa hour nampak dah shine kat dahi huhuhu
aku tak touch up foundation tapi aku touch up powder jek
so bila touch up powder hilang dah segala shine kat muka yeaayyyy
okey lah not bad harga pon murah and lagik better dari maybelline
dream on satin tu huhuhu

Coverage pon okey memandangkan masa raya aritu muka aku tak de
parut jerawat yang macam color hitam tu tapi masa malam raya
kat pipi keluar jerawat fine aku stresss sangatttt kenapa weyyy kenapa
nak raya time tu jugak nak keluar....!!!!

Aku suka cuma yang aku tak suka ialah tak de pump
so aku kena extra berhati-hati masa tuang tak nak terlebih over
keluar rugi jek kang habis cepat nangis weyyy

Merata-rata beli ada kata best ada kata tak best so lantak lah
susah jugak nak cari yang proper bila try shades semua
lebih kurang kat muka nak amek yang natural sekali
dah habis lah pulak tapi powder dapat color natural
okey lah pakai pon nampak natural tak de lah putih sangat
or gelap sangat just perfect gitukkkk

And boleh lah jadikan as drugstore favourite
by the way aku tak de istilah favourite foundation
sebab belom jumpa yang wow lagik hahahha

So raya kali nie dapat new foundation and powder ^_^


No comments:

Post a Comment