Friday 21 July 2017

Clean Pop 4D Motion


Clean pop 4D motion from korea tapi beli dekat Shins not korea wahahahha
actually dah lama idam nak beli color pink so shins kan buat promotion
semperna hari raya kalau tak silap so ada lah berapa % discount
time nie syok sebab boleh beli beberapa item yang dikehendaki

Masa march aritu kat aeon wellness buat promotion 4d motion color pink
ingat nak beli sekali pergi no stock kalau ada pon minggu depan katanya
so kalau dah minggu depan tu means bulan april and no promotion tu
then bye bye jek lah confirm tak akan dapat faham sangat

Lepas tu aku pon dah tak bersuara lagik nak beli hahahha


Tapikan masa tu dok search apa ntah then ternampak kat shins ada promo
ahh tak boleh jadik kena jugak lah beli ianya seakan mengoda memanggil ku
gitukkk betapa overnya napsu aku kan :p

Memula nak beli yang 4D Motion yang sama patern and jenis masa nak beli
kat aeon wellness then SA shins cakap lagik better amek yang clean pop
lagik bagus and ada warranty and harga pon tak jauh beza arghhhh
susahnya bila kena buat pilihan......!!!!

Then aku pilih yang nie harga RM120 kalau harga asal RM199
yang nie cuma ada 1 kepala brush sahaja kalau yang set tu ada 2 kepala
satu brush satu span and tu harga pon jejak RM200++ tapi masa aku beli
aritu yang tu tidak ada jual pon

Yang mula-mula nak beli belakang ada macam crown yang tu kat guardian
pon ada jual but color pink tak ada yang ada cuma biru and putih
kakak beli color biru tapi aku malas nak snap gambar untuk compare
and aku bukannya spesis suka compare kan barang

Yeaayyy dapat semuanya serba pink including the brush
macam sayang jek nak pakai hahahha entah bila agaknya aku nak pakai
nanti lah one day akan ku pakai muahahahhaa sekarang still carik
position untuk simpan and letak gitukkk

Brush tu super soft eii macam tak sabar nak pakai kat muka muahahaha
poyonya aku kan tapi serius soft aku suka

Nanti bila dah pakai then aku buat review
itu pon kalau rajin lah ekkk and kalau nampak perubahan....


No comments:

Post a Comment