Tuesday 11 July 2017

Kemalasan Sangat

Nak update blog tapi malas boleh gituk..???
tak de mood nak update sebab bila dah malam rasa nak tidur
awal sebab every ahad sampai thursday kena bangun awal
pagi so kekadang rasa macam arghhh malasnya nak bangun
nak selubung dalam selimutttt

Kadang kadang tu ingat lepas hantar yayaz sekolah tak nak tidur
tapi standby lah lepas dah amek yayaz balik sekolah bila kena panas
kepala pon sakit so penyelesaian ialah tidur

Bila tidur petang terlajak lajak pulak kan lepas tu bila semua dah tidur
kita sorang dok terkebil-kebil biji mata untuk menunggu gantuk
sampai eii stress okey..!!!

Aku kan assistant dapur chef mum so kalau aku tidur mum buat
kerja sorang kalau aku tak tidur standby tidur petang malam terkebil
stress weyyy

Ohhh duit please turun banyak-banyak so beli hired bibik untuk
tolong mum buat kerja dapur so aku boleh letak jawatan as
assistant dapur :p

Tengah hari kan panas terik semacam so menangkap sakit kepala
dari dulu aku tak suka keluar time matahari terik walau pon petang
nanti easy peasy kena sakit kepala eiii tak suker okey

Hmmm apa boleh buat....

No comments:

Post a Comment