Saturday 22 July 2017

Instagram Theme

Aku suka tengok instagram manusia-manusia yang ada theme
lawa wooo kekadang rajin jugak aku search kat youtube
cara nak buat theme so berlambak yang keluar pilih jek
nak yang mana huhuhu

Macam-macam jenis ada putih, hitam, pink, blue, colorfull
tapi semua itu memerlukan banyakkkk bahan untuk di buat
nak kena ada background yang cantik lepas tu few item
untuk menambahkan decoration banyak kerja woo

Katakan aku nak pink feed instagram theme
so aku kena make sure baju or tudung color pink
kalau tak kena carik background color pink
lepas tu kalau muka tak amek gambar so kena carik benda lain
color pink so nampak lawa sikit hah macam gituk lah

Sama macam color lain kebanyakkannya suka white
lepas tu black and ada tu amek color color terang
fuhhh jenuh weyyy nak buat semua tu kalau budak baru nak up
boleh lah buat but for me no lah leceh tak de time nak buat semua
tu yang boleh lepas snap zass terus upload gitukkk

Tapi aku pon baru gedik-gedik nak buat theme jugak
cuma aku tak termampu nak buat theme macam tu semua
aku buat gambar ada border so aku akan pastikan border putih so
ianya nampak tersusun dan cantikkk

And baru semalam aku buat and hope mampu lah untuk
meneruskan buat sebab aku kan malas nak edit-edit gambar
by the way kalau yang theme yang sebetulnya kebanyakkannya
mereka akan edit gambar kat vsco lepas tu ada beberapa filter
yang aku punya cuma letak border jek kat gambar tak rajin okey
nak edit macam orang lain buat malassss nak buat lah
tak ada masa ponnnnn

Kalau buat theme memang lah lawa nampak sempurnaaa
bila scroll pon rasa macam fuhhh lawa okey
maybe satu hari nanti aku buat theme kaw-kaw
tapi tetap nak pilih theme PINK cuma tu lah entah bila nak buat

Ala instagram aku pon private bukannya public
malas lah nak public hahaha padahal kalau public pon
tak de sesiapa yang akan taw :p
vlog pon public jugak tapi rilex jek bila nak publickan instagram
rasa cuak lah pulak entah haper haper jek

No comments:

Post a Comment