Tuesday 13 December 2016

SMLC 17 Ibiza

Aku suka bila ada apa-apa benda best then beli new lipstick untuk pakai kekadang aku beli new eyeshadow tapi kali nie aku beli lip cream

Memang nak beli brand NYX kalau tak sempat pergi mungkin aku beli silkygirl matte junkie color red tapi rezeki dapat pergi tu yang aku beli

Ingat nak beli online kat hermo tapi aku tak reti sangat tu yang tak jadik memang aku jenis tak suka beli online suka beli then dapat barang paling penting boleh pegang barang belek sana belek sini masalah perangai macam nie :p

Sephora buat christmas promo so lip cream 3 RM66 murahkan ingat nak beli yang tu sekali color hmmm ada yang aku dah ada lepas tu yang 2 color lagik satu okey lawa lagik satu color tak lawa so tak beli tu just purchase satu jek

Aritu aku baca sephora naik harga lagik so sangat takut kalau tetiba naik harga nasib baik tak naik harga masih lagik Rm33

Disebabkan suka sangat kat lip cream tahan lama lepas tu makan pon susah nak hilang hmm nanti satu hari kat sana ke senang nak touch up ke apa ke so beli lip cream lagik senang

Color yang aku pilih nie nampak macam tak de takut jugak dah tu jek color yang ada tak ada pilihan lain so risau jugak misalan kata tak de memang aku beli jek lipstick nyx

Alhamdulilah ada rasanya tak banyak yang tinggal

Yang lawa cepat habis yang tak berapa nak lawa nie banyak sangat ianya color red seakan akan orange nasib baik satu jek kalau banyak color pilihan lagik lah tak tentu arah nak beli semua

Aritu masa bulan july banyak pilihan nie dah tak banyak so tak de lah rasa frust kan

Banyak ada jual tapi yang nie pon ada fake punya and harga tu lagik mahal dari kat sephora sabo jek lah nyx harga murah tapi best...!!!!

Sejak terjebak dengan lip cream suka sangat pakai lepas tu sekali pakai rasa sayang jek nak pakai hari-hari perangai entah haper haper jek

Tak sabar nak pakai :p

No comments:

Post a Comment