Wednesday 14 December 2016

Luv Family

Semalam berjalan pergi Layang-layang, simpang renggam nak jumpa nenek yam pepagi lagik dah bangun siap-siap takut hujan so agak leceh sikit kan and jalan satu family bersama-sama

Punya lah semangat makeup siap eyeshadow semata-mata nak mantapkan skill cuma tak jadik macam aritu pergi kenduri kahwin tak taw mana silapnya tapi lantak lah and aku use color brown jek ala-ala nudes gitukkk

Maybe cuaca panas sangat hidung aku berdarah... tahun nie jek 2 kali hidung aku berdarah panas dalam memula ingat hingus keluar then aku pon swipe jek lah guna jari sekali ehhh darah lahhh kelam kabut mintak mum tissue masa nak mintak tissue tu terasa darah keluar lagik dari hidung
nak mintak tissue pon macam tak terkeluar suara

Aku cuit si kakak minta cakapkan dengan mum yang aku nak tissue masa cuit tu keluar lagik darah dari hidung lepas tu si kakak boleh cakap ehh hidung keluar darah

Bila tengok darah kepala pon kenoneng seriaw semacam seyyy kalau kat rumah boleh lah letak ice habis kat luar macam mana nak letak ice huhuhu

Just donggakkan kepala jek sumbat tissue dalam hidung dengan harapan cepat lah darah stop
and Alhamdulilah bukannya terjadi masa dalam kereta kalau tak lagik huru hara

Nasib baik sikit jek tak banyak and nasib baik perasan kat lantai ada drop darah cepat-cepat lap huhuhu lagipon cuaca memang panas bahang lepas tu tetiba hujan tu yang dalam badan huru hara

Balik tu dah malam so kitaorang dinner kat steamboat yayaz panggil bakar-bakar tempat favourite dia hahhaha bukan main suka bila cakap nak ke sana

Aku as usual akan amek yang fish dengan chicken jek kerja sanggup makan berulang-ulang sampai rasa tak boleh masuk tak taw kenapa suka yang tu jek yang lelain aku tak amek just share sana sikit sini sikit dah

Yang lelain tengok mood kalau rajin amek kalau malas nope air jek lah selalu ulang alik amek hahaha tapi tak lama lepas tu merapu carik air mineral sejuk hahahhaha mengegada

Lepas tu aku bantai makan ice cream bebanyak atas alasan kan hidung keluar darah sebab panas dalam so makan ice cream bebanyak untuk tujuan sejukkan balik dalam badan hahaha boleh pakai ke teory tu.?? hmmmm

Dulu terlebih makan ice cream kena selsema hahhahaha nasib baik lah tak kena kalau tak lagik stresss

Hari nie punya kepenatan tak larat pagi tadi yayaz ada class boleh pulak terbangun lambat
kelam kabut siap pasal dah lambat hahahha penat sangat keluar 11 pagi balik 11 malam
perjalanan jek membuatkan tontot sakit :p


No comments:

Post a Comment