Sunday 4 December 2016

Dating Bersama

Lantak ahhh gambar jadik macam mana kang kalau tak okey bila rajin akan aku edit elok-elok :p
 
Merayap pergi jusco kakak nak carik baju untuk sofea pakai masa majlis fad nanti and carik baju aku dengan dia sekali aritu bebudak dah settle cuma aku dengan kakak jek belom settle
 
Tudung dah settle tetiba aku menyesal pulak amek color tu hmmm nanti aku buat entry tu kalau rajin ehh apesal aku menyesal huhuhu
 
Pergi llaollao ehh betol ke aku eja ahh hentam saja lah yayaz request nak yang paling besar aritu try yang kecik then share sebab entah apa rasa sedap ke masam ke sebab yoguart kan
 
Aritu beli sama size macam gambar yayaz taruk topping chocolate err kureng rasa pahit then kakak beli sama macam yang gambar satu lagik pasal sofea tak cukup hukhuk then try sedap lagik topping nie
 
Then aku request nak topping nie rasa macam caramel tapi ada coconut lepas tu rasa macam crunch gitukkkk bila dah keras kureng pulak muak nak habiskan so makan before keras
 
Pergi kol 12 tengah hari balik kol 9 lebih malam lepak giler kaki sakit pusing-pusing carik baju tak jumpa yang bekenan bila jumpa size tak de bila ada size color tak de bila dua-dua cun harga pulak mahal ehh menyampah pulak
 
Balik hujan pergi hujan macam drama sangat pulak kan
 
Sofea dapat cute gaun untuk tukar majlis lelaki ye lah fad mintak aku and yang lelain ikut ke majlis bertandang aritu masa kakak kahwin fad susah payah tolong tunggu sampai majlis habis
 
Aku rasa nak kena buat list barang apa nak bawak so tak de lah kelam kabut walaupon majlis dia nanti 25 banyak masa lagik bukan apa takut aku lupa :p
 
Contoh benda penting charger powerbank, top up phone so senang nak upload apa-apa kat insta ke fb ke lepas tu bawak sedikit few makeup untuk touch up and segala benda penting lah
 
Hope aku tak period masa majlis kahwin fad kang leceh pulak nak bawak pads lah extra panties lah
if period nak kena beli pad dengan segala ubatan so tak de lah aku stress
 
Aku bekenan dengan satu pouch kat cotton on rasa macam nak jek beli pasal boleh muat powerbank
dengan few barang makeup aku pasal aku bukannya bawak bag untuk sumbat kang mana dengan bag baju sofea lagik dah terbayang pulak situasi tu hukhukhuk
 
So just big pouch yang boleh tumpang kat dalam bag baju sofea senang tak payah nak stress fikir
tapi kena jugak fikir mana aku letak usb powerbank aku beli mahal sekali aku tak ingat mana aku simpan :(
 
Oohhhh pouch please wait for me..!!!
jangan sold out dulu.....

No comments:

Post a Comment