Wednesday 21 December 2016

Bila Powerbank Baham 2 USB

Powerbank nie berjaya menjahanamkan 2 USB aku haishhh macam nak nangis pon iya jugak harapkan mahal jek tapi last-last dibahamnya usb aku
 
Selama nie okey cuma masa raya tahun nie bulan july 2016 pasal nak keluar beraya kan so charger lah then masa charger tu semuanya okey lepas tu tetiba lampu ke 2 dengan ke 4 tak menyala then tutup plug on balik okey back to normal so aku fikir dah okey lah tu kan
 
Malam raya pertama phone dah tak de battery then charger usb tak function puas aku kerjakan tak okey then try charger kat plug pon sama 
 
Cucuk balik kat powerbank okey lampu menyala then try charger balik still cannot masa tu tetiba usb aku panas dengan powerbank panas aku dah risau just off then bila cool down on balik usb dah tak boleh pakai
 
Last-last jahanam aku kerjakan terlerai sudah tempat charger patah 2 lupa nak masukkan gambar sekali huhuhu
 
Then masa bulan august ke september aku masuk hospital pon sama masa tu use another usb
then pakai lah untuk charger phone  walaupon port charger tu dah problem but still can use lagik
lepas tu malam tu tidur aku sumbat bawah bantal
 
Masa letak bawah bantal tu aku dah off kan powerbank so esok pagi aku nak charger sekali lagik kena usb panas dengan powerbank panas lepas tu 2 lampu tak menyala lagik so aku off balik then on balik usb can use tapi tak lama lepas tu kena balik panas
 
Balik jek rumah usb aku pon jahanam lagik so disebabkan tinggal 1 jek usb so aku tak nak dijahanamkan lagik dengan powerbank so aku cakap sudah lah powerbank nie cannot use lagik so dengan kata putus powerbank aku bakal menuju ke arah kerosakkan so cannot use anymore :(
 
2 usb selamat rosak and now powerbank pon sama even aku jaga elok-elok tak kasi jatuh tak kasi calar guna pon sekali sekala and akhirnya rosak jugak
 
Beli lah mahal tetap jugak rosak eii stress seyyyy...!!!!

No comments:

Post a Comment