Friday 23 December 2016

Sediakan List

Sepatutnya aku dah siapkan list untuk buat benda-benda yang aku mudah lupa so senang nanti bila ari ahad semuanya dah settle tapi itu lah sampai sekarang aku belom buat lagik huhuhu

List tu macam untuk remindkan diri sendiri jek bukannya apa-apa benda wajib charger powerbank...!!! yup aku beli powerbank lain tak pe tu nanti cerita kat entry lain
kena pastikan full lagipon ahad nie satu hari kat sana so leceh pulak kalau phone tak de battery kan

Then charger camera....!!! nanti nak buat vlog senang battery full
lepas tu nak kosongkan memory card so banyak sikit boleh record :p

Makeup stuff apa jek nak bawak selalunya aku akan bawa lipstick tapi kan rasanya macam nak kena bawak few things untuk touch up kan seharian so tak nak lah makeup jadik tak lawa

Lagik apa ehhh hmmm still no idea...!!! rasa macam nak bawak selipar tajah tapi tak taw lah
nak bawak or tak and aku ingat tak nak pakai heels just pakai kasut penguin :p

Apa lagik benda nak buat and nak bawak ekk sebab dalam mindset aku cuma 3 benda tu jek hmmm still no idea nanti kalau ingat aku just buat reminder kecil kat tepi :)

No comments:

Post a Comment