Monday 12 December 2016

FA oppssss

Aku bekenan kat si Fahrin Ahmad sangat-sangat first time and last time aku jumpa dia kat Time Square 2011 masih tersimpan utuh gambar aku dengan dia hahahha poyo jek lah aku nie

Dulu aku duk cakap tu laki aku dengan bibik then masa pergi KL sekali bibik yang perasan
dia cakap tu laki aku lepas tu aku tercengang hah laki aku bila masa pulak aku kahwin celah mana wujud laki aku sekali baru ingat aku pernah cakap yang FA tu laki aku muahahhaha

Tapi since dia dah kahwin dah tak de lah minat macam dulu laki orang tu and now bapak orang tak mo dah so no more istilah laki aku muahahha bodoh jek ingat balik entah haper jek aku nie
padahal tu sekadar gurauan

Bibik tu dulu jaga yayaz and muda dari aku so biasa lah geng geng muda nie aku punya laki lah
walhal memang tak lah nak jadikan as laki aku dia pon tak kenal aku cuma aku jek lah kenal dia
so ianya tak menjadi and tak akan menjadi

Maybe kalau jumpa lagik tak amek gambar kot masa tu sudah berlalu and tiada istilah ehh laki aku
no more and bibik tu pon dah lama balik kampung dia so lagik lah tak de geng nak main-main cakap laki aku

Bila semua geng nak buat lawak bodoh tu dah kahwin tinggal lah aku sorang tak de geng lagik
lepas tu dah tak de geng nak buat kerja merepek cakap handsome nie weyy hahahhaha nonsense

Terasa ehh semua tu dah berlalu and rasa sangat macam no more having fun buat kerja giler-giler tapi "giler-giler" yang bermoral okey...!!! tak buat benda-benda jahat taw rasa macam ehh tahun depan dah 27 lagik beberapa tahun dah nak masuk 3 series cepatnya masa berjalan

Siapa yang umur dia 26 still no boyfriend no kawan lelaki kita geng hahhaha motifff..????
kekadang aku rindu zaman dulu kala tapi apa aku boleh buat zaman giler-giler zaman aku enjoy kehidupan zaman aku kaki online berjam-jam zaman aku tidur pagi bangun petang rindu zaman semua tu tapi sekarang dah tak boleh nak buat semua tu lagik

Kenangan jek lah yang masih dalam ingatan mana yang boleh aku simpan then aku simpan
mana yang aku harus buang aku kena jugak buang tak guna kenangan tu duduk lama-lama ianya menyusahkan diri aku dengan asyik teringat terfikir terindu.....!!!

Seriously aku rindu zaman happy aku zaman di mana aku seorang yang ceria, tak stress, tidur bangun lewat.... aku taw semua tu tak akan kembali lagik ianya pergi seperti angin meniup pasir-pasir hilang lenyap dan sepi..........

No comments:

Post a Comment