Thursday 1 December 2016

Hello December

Hari nie kita dah pon memasuki bulan terakhir untuk tahun 2016 bererti tinggal lagik beberapa hari kita akan cakap bye bye tahun 2016

Kejap jek kan padahal baru jek rasa macam tahun baru then eh dah nak habis and next month dah jadik new year hmmmm

Untuk bulan december nie tak de lah apa-apa goals yang nak kena capai macam nak kuruskan badan ke beli makeup ke nope tak de lagipon tak de apa-apa yang nak dijadikan as goals

Cuma nanti BFF aku dah nak jadi isteri orang and dia pon sedang menghitung hari menunggu hari bahagia dia wahhh semua kawan aku dah kahwin tinggal aku jek lah tak de pasangan hidup muahahhaha ehh tak mengeluh saja jek cakap macam gituk

Now aku dok fikir nanti nak makeup macam mana ehhh kitaorang sekeluarga decide nak pakai merah and kalau baju color merah eyeshadow apa yang kena buntu jugak fikir

Rasanya dah nak kena carik jalan untuk fikir nak makeup apa masa tu nanti nanti-nanti lah aku fikirkan eiii kan best dapat beli new makeup stuff untuk dipakai masa Fad kahwin arghhhhhh bestnya :(

Okey hello december please be nice to me...!!!

kalau boleh nak happy-happy jek tak nak sedih-sedih okey

No comments:

Post a Comment