Wednesday 11 July 2012

♥ Y yang sangat bestt ♥

Aku dah mula start use galaxy y so masa memula macam ohh okey
then mujur aku bukak thread galaxy note so ada la few thing yang aku
study then siap boleh download zedge eiii bestnya then godeh godehh
ehh apa yang ringtone yang sedia ada boleh gunakan melalui zedge wahhh
bestnya nanti ringtone raya dah settle cuma ringtone pose jek kena
masukkan sendiri ahhh tak kesah la :p
aku rasa dear mesti suspek aku dah amek galaxy note ye la kat meja
aku ada box samsung entah la dah tawar hati untuk tanya pasal
galaxy note tu yang aku bagi tahu mum hati aku dah tawar nak tanya
soal duit untuk amek note biar kan aje la takdir yang menentukan
kalau dear kasi aku ambil kalau tak kasi nak buat macam mana kan
entahh la actually aku sedihhh sangattt tapi aku cuba buang perasaan tu
entah aku makin hari aku makin dah tak kuat seperti dulu sekarang nie
semuanya aku serahkan pada Allah saja... :(
aku dah penat nak mengalirkan air mata tapi air mata nie tetap jugak akan
mengalir entah sampai bila aku nak bertahan pon aku tak pasti sedihhh
sebakk sangattt-sangattttt :(
biarlah Allah yang tentukan segala-galanya.....
tadi masa makan mum ada cakap kalau mum jumpa rumah besar rumah
tak bertingkat la mum nak jual rumah yang kami duduk sekarang nie
aku pon tak tahu kenapa macam dah tawar ajek hati macam apa yang
dah buat dalam rumah nie semua asyik tak kena macam halau "benda"
tu mesti akan berulang berkali-kali sampai aku pon tak paham kena
"benda" tu tak nak pergi jangan datang lagikk kenapa ekk aku rasa macam
rumah nie macam something yang semuanya serba salah macam tak
syok hati nie macam berkata-kata macam nak ajak mum pindah rumah
aku sendiri pon tak tahu kenapa la pelik gak diri aku nie kenapa mesti
rasa macam gini kalau dulu tak pulak rasa macam gini seolah-olah
aku rasa macam ibarat mulakan hidup baru bila pindah rumah baru
maybe coz few day nie asyok dok berangan pindah rumah aje kot
persetan kan perasaan itu lahhh....

No comments:

Post a Comment