Tuesday 10 July 2012

♥ Lain Cari Lain Beli ♥

Kan semalam aku dah kata yang nak beli corby 2 ingat tak...???
aku tak jadi beli corby 2 tapi aku beli galaxy y see lain yang di rancang
lain yang aku beli coz galaxy y jek yang boleh download apps
corby 2 tak boleh tu yang frust gegila aku kan now tengah ikut jadual
peyed so nak carik apps yang sama macam period tracker tu then
tu yang nak tak nak terpaksa amek galaxy y ada 5 back case pink sangat
jambuuuuuu tapi aku menipu daddy kata yang itu family ika yang nak
see buat tambah dosa ajek now hati aku serius tak tenang giler
pasal penipuan tu op kos la and lagik satu aku takut abg han marah
beli galaxy y mesti dia kata iphone is more better then galaxy y tu yang
fikir-fikir balik kecuttt siot perut aku arghhhh macam mana nie???
dah ler sekarang nie iphone aku hang tak tahu la kenapa tetiba ajek
then punya la lama tak de la sampai setengah jam tapi dalam 5 or 10
minit gituk la hang dah bermacam-macam button aku tekan tapi
nan hado tak boleh iskkk sakitnya hatii serius la macam nak hempas
jek adalah iphone aku sedang berkecik hati ye la raya nanti kan aku use
note tak use iphone cerita pasal note aku harap sangat dear kasi duit
untuk beli note tu uwaaaa plsss jangan la dia kata next week lagikk
aku pon dah tak tahu la nak kata apa sedihhhh sangat sangattt siottt
sis pon dah tak nak use iphone dia kata takut nak gunakan coz dah banyak
kali jatuh dia kata before rosak baik dia use phone yang simple yang boleh
call and sms tu yang memula nak rembat corby 2 siap hasut ika lagik
hehehhee ika dah settle kena part kitaorang walaweyyy walau pon lepas
dengar corby 2 tak de apps tu yang rasa macam i want galaxy y plsss
tawar menawar dapat la rm430 tu pon aku punya rm200 then sis janji
nak taja rm50 now hutang sis rm180 iskkk mana nak ku mencari duit
untuk bayar balik nie...???? pening kepala dok fikir haiii kerja lepas raya nie
memang harus untuk aku mencari kerja la tak boleh nak jadik
so now hati dah berbelah bagi sama ada nak use galaxy y ke tak
hurmmmmm no idea la.....!!!
hati ku runsing memikirkannya arghhh stressnya rasa sob sob sob

No comments:

Post a Comment