Tuesday 10 July 2012

♥ Sucksss ♥

Aku dah try colourvue yang star tu serius totally mentidak selesakan mata aku
struktur lens adalah sangatt tebal and keras tu still okey lagik then bila
masuk dalam mata sakittt now mata kanan aku seolah-olah terasa dalam
anak mata aku still ada lens lagik macam mana nak hilangkan ek...???
nie yang tak suker nie dah ler aku tengah order lens colourvue yang besarkan
mata kalau sama jugak macam mana ekk...??? walau pon aku harap tak la
lagik selesa freshkon walau pon mata perit tapi still clear tak blur la
cuma tu jek la aduhaiii nasib baik tak bawak pergi amsterdam kalau tak entah
apa kan jadik la kan hurmmmm....!!!
tapi aku harap yang big eyes tu okey and tak sakit macam jewel tu la
haishh kalau tak tak sia-sia melayang siot duit aku hampehhhhhh

No comments:

Post a Comment