Tuesday 31 July 2012

♥ Dia Sudah Mari ♥

Sejak minggu lepas ciri-ciri peyed sudah makin terasa-asa seperti perut
macam sakit nie tadi rasa perut macam tak selesa hurmm
then minggu lepas perot punya la lapo macam apa seyy
then macam tak kenyang-kenyang aku siap cakap dengan babam
ada jin apa dalam perut makan tak kenyang haishhh rupanya
babam pon membebel dia asyik lapo ajek tak kenyang pelik betol
nak tahu satu story tak masa hari ahad bebaru nie kan aku buka pose
kat sepital ye la selagi nenek masih kat sepital buka makan pratha kembang
then nak cuci tangan la pergi toilet masuk dah basuh masa tengah nak
amek tissue tu aku baru perasan ehh sejak bila seyy toilet pompuan
ada tempat untuk kencing berdiri...?? siap kata size tak penting yang
penting cara kencing kat dalam bowl tu supaya tak menjejeh-jejeh
aku pon pelik bila perasan betol-betol amek kau toilet lelaki mujur la
kat dalam tu tak de orang kalau ada kebetulan orang tengah kencing
tak ke malu weyyy perghhh kalau la bertemu dengan doktor a.k.a.
suami aku confirm dia akan story dgn anak-anak kitaorang macam
mana dia jumpa aku aduhaiii mesti bengang giler kan skrg nie pon
rasa begang ya amat hurmmmm....!!!!

No comments:

Post a Comment